مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر ایوروشه اویدنس (Yves Rocher Comme Une Evidence)

جنسیت: زنانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: ریواس، برگ بنفشه

نت میانی: رز، گل برف

نت پایانی: خزه بلوط، نعناع هندی، مشک

گروه عطری: چایپر گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
3,575,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3660005293486
توضیحات

ایوروشه اویدنس زنانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر

 Comme une Evidence L'Eau de Parfum عطری است از شرکت Yves Rocher تولید شده برای زنان و عرضه شده در سال 2003. رایحه آن بسیار تازه و گلی است. این عطر توسط Groupe Rocher به بازار عرضه می‌شود و تا به امروز نیز فروش بسیاری را از آن خود کرده است. خرید ایوروشه اویدنس زنانه ادو پرفیوم بیشتر برای دسته افرادی توصیه می‌شود که علاقه به رایحه‌های ملایم دارند. 

معرفی ایوروشه اویدنس زنانه

این عطر با طراحی و فرمولاسیون تازه توانسته یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین عطرهای زنانه باشد. برای دسته افرادی که به خرید خرید عطر زنانه شیرین علاقه مند هستند، این عطر می‌تواند گزینه‌ای بسیار عالی باشد. رایحه ابتدایی عطر با بوهای سبز و با طراوت بنفشه و ریواس آغاز می‌شود. حال در این بین به دلیل حضور خزه، حالتی صابونی مانند و کلاسیک به عطر داده تا ماندگاری بوی آن بسیار زیاد باشد. پس خرید عطر مردانه شیرین برای دسته افرادی که به دنبال عطرهایی با ماندگاری بالا هستند نیز گزینه بسیار مناسبی است.

پس از اسپری کردن این عطر و گذر مدت زمان کوتاهی، رایحه گل برف و همچنین رز نیز به آن اضافه می‌شود و تا کمی حس گلدار و شیرینی به رایحه کلی ایوروشه اویدنس اضافه گردد. در انتها نیز رایحه نعنای هندی است که جذابیت بی‌نظیری را به رایحه کلی این عطر داده و آن را دلنشین می‌کند. با خرید عطر زنانه خوشبو ایوروشه می‌توانید تمامی این رایحه‌ها را به صورت ترکیب با یکدیگر در هر بار اسپری کردن، استشمام کنید. قیمت ادو پرفیوم ایوروشه اویدنس زنانه نیز آنقدر مناسب است که هر فرد می‌تواند به راحتی آن را از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم خریداری کند. 

نگاهی کلی به عطر ایوروشه اویدنس زنانه

  • کشور برند فرانسه - ساخت فرانسه 
  • باركد 3660005260914
  • نت آغازی ریواس و برگ بنفشه
  • نت پایانی گیاه پاتچولی، مشک و خزه‌ی اوک‌موس
  • نت میانی گل رز و زنبق دره
  • رایحه گل , خوراکی , خنک , طبیعت , شیرین
  • مناسب برای بانوان
  • ساختار رایحه گل , میوه , گیاهان معطر , خاک و زمین
  • حجم 100 میلی ‌لیتر

رهاپرفیوم، ارائه دهنده بهترین عطرها

شما می‌توانید همین حالا خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه اویدنس از برند ایوروشه را با قیمتی عالی از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم انجام دهید. شما همچنین در کنار این عطر می‌توانید خرید عطر مردانه اورجینال از سایر برندهای دیگر را نیز با قیمتی مناسب انجام داده و از رایحه بی‌نظیر آن‌ها نیز لذت ببرید. 

رهاپرفیوم ابتدا این زمینه را برای شما میسر می‌سازد که بررسی قیمت عطر زنانه ایوروشه اویدنس ادوپرفیوم اصل بپردازید و پس از آن، خرید عطر با کیفیت ایوروشه را انجام دهید. رهاپرفیوم همواره به دنبال جلب رضایت شما مشتریان عزیز با ارائه انواع محصولات با کیفیت می باشد؛ پس به هیچ عنوان نگران کیفیت یا اصالت عطرهایی که توسط مجموعه رهاپرفیوم ارائه می‌شوند نباشید و همین حالا خرید عطر مد نظر خود را انجام دهید تا از کیفیت و همچنین قیمت فوق‌العاده عالی محصولات رهاپرفیوم، رضایت کامل را به همراه داشته باشید.

آیا قصد خرید ادو پرفیوم Yves Rocher Evidence را دارید؟ عطر ها، عطرها، روغن های معطر از زمان تمدن اولیه بشر وجود داشته و توسط انسان ها مورد استفاده قرار میگرفتند. امروزه این عنصر معطر در همه جا دیده می شود، از شمع های معطر گرفته تا تمام محصولات و اقلامی که حس خوبی را به همه می دهند. برخی از عطرها و عطر ها با رایحه خاص خود اعتماد به نفس بالایی به شما می دهند و قدرت بیان شما را افزایش می دهند. یکی از عطرهایی که بیشتر خانم ها به خصوص آنهایی که خیلی سخت پسند هستند عطر Evidence را دوست دارند . این عطر توسط شرکت معروف فرانسوی Yves Rocher تولید شده است.

خرید عطر Yves Rocher Evidence 

این عطر با فضای خنکی که دارد برای استفاده در بهار و تابستان پیشنهاد می شود. بطری Comme Une Evidence بسیار ساده و شیک است. رنگ مایع داخل فنجان صورتی است و روی لیوان دیده می شود. درب بطری به رنگ صورتی است و به خوبی روی بطری قرار گرفته است. می توانید نام Comme Une Evidence و علامت تجاری Yves Rocher را روی شیشه ببینید. جالب اینجاست که Comme Une Evidence حجمی معادل 100 میلی لیتر دارد. از همان اولین اسپری Eau Roche Comme Une Evidence بوی ریواس و برگ های بنفشه فضای اطراف شما را پر می کند. رایحه شیرین و خنک این ترکیب میوه ای شادی و انرژی زیادی را در شما ایجاد می کند. پس از مدتی این نت ها جای خود را به نت های میانی می دهند. نت میانی از گل رز و زنبق دره تشکیل شده است. رایحه این ترکیب گل شما و اطرافیانتان را سرشار از انرژی مثبت و هیجان می کند. پس از مدتی طولانی، نت های پایانی از راه می رسند و جایگزین نت های میانی می شوند. این نت ها از نعناع هندی، مشک و خزه بلوط ساخته شده اند. پس از استشمام این نت ها احساس شادابی و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. خرید عطر Yves Rocher Comme Une Evidence به دلیل بوی تند، ماندگاری، بطری زیبا و خاص، حجم 100 میلی لیتر و برند ارزشمند، برای شما و شخصی که این عطر را به او هدیه می دهید بسیار راضی کننده خواهد بود. عطر اویدنس زنانه اصل ایو روشه Yves Rocher Evidence عطری خنک و شیرین است.  اویدنس عطر زنانه اصل میباشد که در سال 2003 به بازار عرضه شد.

نت های ادوپرفیوم ایوروشه اویدنس:

  • رایحه اولیه: پرتقال، میوه، برگ و غنچه انگور فرنگی
  • نت میانی: گل رز، گل برفی، رایحه پودری
  • رایحه پایه: مشک، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید

ایوروشه اویدنس عطر زنانه ادو پرفیوم را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی رها پرفیوم خریداری کنید. رها پرفیوم عطر اورجینال مورد علاقه شما را با قیمت های مناسب عرضه می کند پس با خرید و استفاده از این عطر همیشه به اوج جذابیت نگاه خواهید کرد.همچنین اگر شما قصد خرید عطر مردانه برای عزیزانتان را دارید میتوانید از وب سایت رها پرفیوم کمک بگیرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3660005293486

مشخصات

نام برند
ایوروشه
نام انگلیسی
Yves Rocher Comme Une Evidence L`Eau de Parfum 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2003
گروه عطری
چایپر گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Annick Menardo
نت ابتدایی
برگ بنفشه
ریواس
نت میانی
رز
گل برف
نت پایانی
خزه بلوط
مشک
نعناع هندی
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
ایوروشه
نام انگلیسی
Yves Rocher Comme Une Evidence L`Eau de Parfum 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2003
گروه عطری
چایپر گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Annick Menardo
نت ابتدایی
ریواس
برگ بنفشه
نت میانی
رز
گل برف
نت پایانی
نعناع هندی
مشک
خزه بلوط

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام